O NAS

O Banku Pomysłów:

Bank Pomysłów został udostępniony klientom w kwietniu 2009 roku jako serwis społecznościowy Banku Zachodniego WBK, który służy ulepszaniu produktów i usług bankowych. Użytkownicy mogą wyrażać swoje opinie na tematy związane z działalnością banku: zgłaszać swoje pomysły, komentować propozycje innych użytkowników i głosować na najciekawsze. Dzięki zaangażowanej społeczności zostało dodanych kilka tysięcy pomysłów oraz komentarzy, z czego prawie 300 zostało wdrożonych. Administratorzy Banku Pomysłów – pracownicy Banku Zachodniego WBK - słuchają wypowiedzi użytkowników, czuwają nad dobrym funkcjonowaniem platformy i rozbudzają kreatywność internautów poprzez wyzwania i ankiety..

Witamy i zapraszamy do aktywnego uczestnictwa!

ZASADY

10 zasad, o których należy pamiętać

  1. Bank Pomysłów to serwis społecznościowy, którego celem jest zbieranie pomysłów zmierzających do ulepszenia usług świadczonych przez Bank Zachodni WBK.
  2. Każdy zalogowany użytkownik ma prawo wpisywać pomysły, komentarze oraz głosować na pomysły innych użytkowników.
  3. Tytuły pomysłów powinny w jasny, zrozumiały sposób odzwierciedlać treści zawarte w opisie.
  4. Należy pisać krótko i na temat.
  5. Warto zweryfikować, czy inny użytkownik wcześniej nie zaproponował podobnego pomysłu. Jeśli tak, lepiej zagłosować na pomysł wcześniejszy niż zgłaszać nowy, gdyż powtarzające się pomysły są usuwane przez Administratora serwisu.
  6. Pomysły wdrożone w Banku są analizowane przez Jury, które ma możliwość przyznania nagrody w wysokości 100 PLN.
  7. Posty obrażające innych są usuwane. Łamanie regulaminu skutkuje zablokowaniem konta.
  8. Niedozwolone są wszelkiego typu informacje o charakterze reklamowym zawarte w komentarzach lub opisach pomysłów.
  9. Przedstawiciele banku nie są zobowiązani włączać się do dyskusji.
  10. Bank Pomysłów nie jest kanałem reklamacyjnym, więc użytkownicy zgłaszający reklamacje będą proszeni o kontakt mailowy z Rzecznikiem Klienta: Rzecznik.Klienta@bzwbk.pl

10 opcji, z których warto korzystać

  1. Dodawaj nowe pomysły (poprzez zakładkę ‘dodaj pomysł‘, każdy pomysł musi mieć nazwę i być przydzielony do odpowiedniej kategorii). Istnieje możliwość edytowania postu w ciągu 15 minut.
  2. Głosuj na pomysły (poprzez przycisk znajdujący się po lewej stronie zgłoszonego pomysłu, każdy użytkownik może oddać jeden głos i nie może go później cofnąć).
  3. Dodawaj komentarze (pole komentarza musi zawierać treść, po zatwierdzeniu można wpis usunąć, ale nie można go edytować).
  4. Głosuj na komentarze (każdy użytkownik może oddać jeden głos i nie może go później cofnąć).
  5. Śledź pomysły (poprzez ikonę symbolizującą lornetkę, śledzony pomysł jest oznaczany gwiazdką i za każdym razem, gdy zostaje skomentowany, na adres email użytkownika jest przesyłana stosowna wiadomość).
  6. Śledź kategorie (poprzez link ‘Powiadamiaj’, śledzona kategoria jest oznaczana gwiazdką i za każdym razem, gdy zostaje dodany nowy pomysł do danej kategorii, na adres email użytkownika jest przesyłana stosowna wiadomość).
  7. Zapraszaj znajomych do serwisu (poprzez link ‘zaproś znajomych’ znajdujący się pod avatarem użytkownika).
  8. Zgłaszaj przypadki łamania regulaminu (poprzez link ‘Zgłoś nadużycie regulaminu’ lub ‘skasujcie to!’).
  9. Edytuj profil (dane osobowe, opis, avatar).
  10. Wydawaj pieniądze, które otrzymasz od Banku, gdy Twój pomysł zostanie nagrodzony.