Witam, wydaje mi się że fajnym rozwiązaniem może być wdrożenie zmian związanych z wpłatomatami. Nowy Klient który otwiera konto nie ma możliwości wpłaty zaraz po otwarciu konta przez wpłatomat i często czeka do obsługi kasowej. Moim zdaniem fajnym rozwiązaniem jest zaopatrzenie Oddziałów w karty które obsługiwały by wpłatę jednorazową na nowo otwierane konto. Wplata mogła by się odbywać poprzez wpisanie numeru konta we wpłatomacie.
01_thumb
IwonaKB 26.04.2017

Komentarze

Krzysztof
gbr
26.04.2017

Ciekawa, życiowa sytuacja. @IwonaKB, dziękujemy! Można też rozważyć wpłatę za pomocą BLIKA. Nie mamy jeszcze tej funkcji, ale to kolejny przykład, że mogła by się sprawdzić w załatwieniu twojej sprawy.


Marta Rybak
Marta Rybak - Administrator Banku Pomysłów
17.05.2017

Dziękujemy za zgłoszenie pomysłu. Obecnie nie planujemy takich wdrożeń. Jeśli coś się zmieni będziemy informować na bieżąco.