Witam, wydaje mi się że fajnym rozwiązaniem może być wdrożenie zmian związanych z wpłatomatami. Nowy Klient który otwiera konto nie ma możliwości wpłaty zaraz po otwarciu konta przez wpłatomat i często czeka do obsługi kasowej. Moim zdaniem fajnym rozwiązaniem jest zaopatrzenie Oddziałów w karty które obsługiwały by wpłatę jednorazową na nowo otwierane konto. Wplata mogła by się odbywać poprzez wpisanie numeru konta we wpłatomacie.
Iwona
IwonaKB 26.04.2017

Komentarze

Krzysztof
gbr
26.04.2017

Ciekawa, życiowa sytuacja. @IwonaKB, dziękujemy! Można też rozważyć wpłatę za pomocą BLIKA. Nie mamy jeszcze tej funkcji, ale to kolejny przykład, że mogła by się sprawdzić w załatwieniu twojej sprawy.


Marta Rybak
Marta Rybak - Administrator Banku Pomysłów
17.05.2017

Dziękujemy za zgłoszenie pomysłu. Obecnie nie planujemy takich wdrożeń. Jeśli coś się zmieni będziemy informować na bieżąco.