Powiadomienia Push jako Alerty24 w aplikacji mobilnej

0
-
+
  • 0
Witam, skoro wprowadziliście do aplikacji mobilnej powiadomienia push dot. działania usług mobilnych/internetowych proszę o wprowadzenie możliwości ustawienia alertów również jako Push z aplikacji mobilnej. Wydaje mi się, że będzie to znacznie wygodniejsze niż email.

Reasumując, proszę o dodanie opcji wysyłania Alert24 jako wiadomości push z aplikacji mobilnej, czyli będzie to trzecia opcja razem z email oraz sms.
blesio
blesio 20.01.2015

Status

wdrażany 09.07.2015

Pracujemy nad tym. Jest to jeden z naszych priorytetów do następnych wydań aplikacji.

Komentarze

MAREK
mcumberpl
27.06.2017

@gbr wątek, który linkujesz jest niedostępny. Ja ze swojej strony zwrócę tylko uwagę, że alter o zmianie środków (w tym uznanie) powinienem dostać z chwilą zmiany środków na karcie/koncie, a nie w chwili, i to bardzo nocnej, gdy transakcja jest księgowana. Środki na karcie zwiększyły się z chwilą spłaty (do paru minut), alert przyszedł w nocy "zaksięgowano spłatę karty". Osobiście nie interesuje mnie kiedy bank sobie to zaksięguje ;)


Paweł
reklamowka
27.06.2017

@mcumbert to jest niestety urok księgowań na karcie kredytowej; już kilka razy powiadomienie wyrwało mnie ze snu:)


MAREK
mcumberpl
03.07.2017

Najlepsze, że o spłacie karty (z ROR na rachunek karty) cisza w powiadomieniach. Po operacji i wejściu w "portfel" zmiana środków pomiędzy rachunkami była natychmiast. Powiadomienia o tym fakcie nie dostałem.


MAREK
mcumberpl
03.07.2017

@reklamowka dlatefo według mnie powiadomienie powinno przychodzić z chwilą wykonania operacji/ zmiany środków na rachunku. Nawet gdy jest to blokada, a nie z chwilą jej księgowania. Argumentuje przykładem. Rezerwacja hotelu online. Wybieram opcję płatności na miejscu, ale muszę podać dane karty kredytowej. Jakie jest moje zdziwienie kiedy po dwóch dniach od rezerwacji logując się do BZWBK24 widzę, że mam blokadę na całą kwotę, która zapłacę za hotel. Nie dostałem z tego tytułu żadnego powiadomienia. Hotel zrobił kontrolną blokadę i po siedmiu dniach środki zostały zwolnione (standardowe postępowanie). Jednak od powiadomień oczekiwałbym, że właśnie o takich (blokadach) obciążeniach dostanę alert.


MAREK
mcumberpl
05.07.2017

Transakcje kartą wcześnie rano. Powiadomienia docierają z kilkuminutowym opóźnieniem. Niby nic szczególnego, ale dla mnie osobiście powiadomienie powinno przychodzić zaraz po transakcji aby w razie czego interweniować natychmiast.


Paweł
reklamowka
05.07.2017

@mcumbertpl ubiegłeś mnie z postem; dzisiaj również z samego rana robiłem transakcję kartą i powiadomienie dostałem jak już byłem z powrotem w domu (ok 4-5 minuty od transakcji); a np. w Banku M; monit przychodzi prawie w tym samym momencie co Pani podaje potwierdzenie lub potwierdza płatność:)


MAREK
mcumberpl
06.07.2017

W innych bankach też tak działa i tak powinno wg mnie być. Pozdrawiam.


MAREK
mcumberpl
06.07.2017

Źródło transakcji: BZWBK24 - Spłata karty kredytowej. Z rachunku podstawowego na rachunek karty kredytowej. Brak powiadomienia o zmianie środków na rachunku. Ani obciążenie rachunku, ani uznanie na karcie nie powiadamia o operacji.


MAREK
mcumberpl
06.07.2017

Zgadzam się ze stwierdzeniem, że nie każdy potrzebuje otrzymać powiadomienie o takiej operacji na rachunku /karcie. Jest to więc temat do opcji wyboru o jakich operacjach chce być informowany za pomocą powiadomień push.


Paweł
reklamowka
07.07.2017

@mcumberpl co do powiadomień; przy spłacie karty powiadomienie otrzymuje w ciągu 5 min; ostatnio wykonywałem je dosyć późno, po 22 i nie dostałem informacji ponieważ konto nie zostało obciążone; stało się to w nocy, między 1-2; księgowanie czekało do następnego dnia; co do samego księgowania na koncie kk bez zmian, jak pisaliśmy powyżej


Krzysztof
gbr
18.07.2017

@mcumberpl, @reklamowka: wielki dzięki za swoisty "dzienniczek" obrazujący wasze doświadczenia. Pracujemy nad ulepszeniem powiadomień i czekamy na kolejne ciekawe przykłady na temat powiadomień.


Paweł
reklamowka
18.07.2017

@gbr @mcumberpl wydaję mi się, że problem w szybkości powiadomień związany jest z momentem autoryzacji transakcji; powiadomienie push przychodzi w bardzo zbliżonym momencie jak powiadomienie mailem więc im szybciej będzie transakcja autoryzowana tym szybciej dotrze powiadomienie, już jakiekolwiek; podobnie z zakupem internetowym; klik i zapłacone, ok ale sama autoryzacja widoczna jest kilka-kilkadziesiąt sekund później...


MAREK
mcumberpl
19.07.2017

Nocne powiadomienia... informacja o wygenerowanym zestawieniu do karty kredytowej? Fajnie, że jest, ale wprowadziłbym ustawienie czasowej dla poszczególnych powiadomień tak aby takie rozsyłane było do klientów np. o godzinie ósmej czy dziewiątej rano.


Krzysztof
gbr
19.07.2017

@mcumberpl, próbowałeś zmienić godziny dostarczania? Ustawienia -> Alerty24 -> Sposób dostarczania ?


MAREK
mcumberpl
19.07.2017

@gbr To ustawienie jest dla SMS. Odnosi się również do powiadomień PUSH? Sęk w tym, że wyłączenie jest dla wszystkich, a ja proponowałbym aby można było dokładnie takie ustawienie parametryzować dla poszczególnych rodzajów zestawień. Np. transakcja kartą : 24 h/dobę, Zestawienie dla karty kredytowej: od 8 do 20 itd. Nie chce rezygnować całkowicie szczególnie z wszystkich powiadomień, szczególnie tych dotyczących transakcji.


Krzysztof
gbr
19.07.2017

@mcumberpl, ustawienie godzin działa dla wszystkich sposób dostarczania powiadomień, także dla PUSH, mimo, że nie widać tego jeszcze na ekranie. Zgłoś pomysł na rozdzielenie zakresu godzin wg sposób dostarczania i rodzajów powiadomień.


MAREK
mcumberpl
19.09.2017

Powiadomienie dot. autoryzacji transakcji kartą kredytową w dalszym ciągu przychodzą z opóźnieniem. Nie wiem czy zostanie to zmienione, ale może w takim wypadku warto dodać oprócz daty czas, w której transakcja miała miejsce. Dużym plusem powiadomienia o zestawieniu okresowym operacji (dlaczego nie wyciąg z karty?) na karcie.


małgorzata
malkow
11.10.2017

bardzo cenię sobie wiadomości push z innych banków o środkach przychodzących :) a ramach alertów24 jest jedynie opcja, że albo wszystko albo nic z tych rzeczy, a irytujący jest brak możliwości wyboru rodzaju powiadomień np. tylko o transakcje przychodzące, albo wychodzące. denerwują mnie powiadomienia o obciążeniu kart płatniczych - używam często i nie chcę takich komunikatów, a nie ma możliwości wyłączenia w sposób selektywny


Krzysztof
gbr
18.10.2017

@malkow, dzięki za twój głos w tej sprawie. Wybór powiadomień push to następna ważna zmiana w powiadomieniach. Wiemy, że ten brak przeszkadza, ale zdecydowaliśmy się udostępnić pushe bez opcji konfiguracji, żebyście mogli szybciej z nich korzystać zamiast czekać kolejne kilka miesięcy. Jesteśmy na ścieżce ciągłego doskonalenia. Prosimy o cierpliwość.