zmiana limitu transakcji dziennych w serwsie

337
-
+
  • 337
Strasznie denerwująca sprawa - aby zmienić limit transakcji dziennych muszę biegać do oddziału. Nawet przez telefon nie mogę tego zrobić! Koszmar!
KATA
kata 31.12.2008

Status

wdrożony 13.12.2011

Od 11.12.2011 jest możliwość zmiany limitów przez BZWBK24 internet

Komentarze

nuter
nuter
05.01.2009

Dlaczego denerwująjąca w końcu można ustalić limit 125000,00 i już nigdy nie będzie trzeba więcej biegać i zmieniać. A jesst to wszystko tak zabezpieczone, że wystarczy odrobinę pomyśleć i nie rozdawać danych w koło to nikt nie skorzysta z przelewów internetowych, bez naszej wiedzy.


KATA
kata
05.01.2009

Ja wolałabym mieć niski limit, dla bezpieczeństwa, i móc go podwyższać, gdy zajdzie taka potrzeba.


Justyna
justinka
07.01.2009

Nie da się w naszym kraju wszystkiego załatwić przez telefon czy internet. I o tym też warto pamiętać...


nuter
nuter
08.01.2009

Poza tym po to właśnie nie ma zmiany numeru telefonu w internecie, aby nikt nie wykonał żadnych przelewów bez twojej wiedzy. Dlatego limit moze być wysoki i nikt go nie wykorzyszta berz twojej wiedzy


MJM
MJM
03.02.2009

A może w ogóle zlikwidować indywidualnie ustawiany limit i zostawić tylko jednakowy max dla wszystkich?


xeen
xeen
05.02.2009

tak mi jeszcze przyszło do głowy, że zmiana limitu kanałami innymi niż oddział powinna być możliwa, ale w celu utrzymania bezpieczeństwa zmiana limitu może obowiązywać po np. tygodniu od zmiany w bzwbk24.
dzieki temu ewentualni złodziej, któzy cudem dostaną nasz NIK, PIN, TOKEN/komórkę mają mniejsze szanse na wałek, przez co bezpieczeństow zostanie utrzymane. Dodatkowo po zmianie takiego parametru w systemie przychodzą alerty obligo - i to nie jeden, ale może ze dwa/trzy - np. limit zostanie zwiększony za 5 dni, limit zostanie zwiększony za 2 dni itp.
tak już wymyślam trochę na siłę:D


Yaga
Yaga
11.02.2009

Po co jakies ograniczenia. Na to jest Token/smsKod. Znieść limity w ogóle lub jak pisze MJM wszystkie na max.


Karolina
Karolina
12.02.2009

a jeśli ktoś ukradnie telefon oraz dane do logowania - sytuacja pewnie rzadka, ale możliwa, to limity zabezpieczają nasze pieniądze, gdyby ich nie było, do kogo byłyby pretensje?? ;)


Bartek
QuentiniX
18.02.2009

Ja jednak wolę mieć ustawiony limit i świadomość, że powyżej jakiejś kwoty nie powinienem wypłacać. Oczywiście zawsze będzie możliwość zwiększenia limitu, ale... bardziej odpowiedzialnie. Poza tym jak ktoś chce, to zrobi, ale to są już skrajne przypadki :-)


ziomallo
ziomallo
13.03.2009

nie wiem tylko czy to oplacalne....aby zwiekszyc limit na koncie nalezy podpisac...nowa umowe:/ (wiem bo ostatnio mialem sytuacje podbramkowa, chcialem wykonac przelew, bzwbk24 mi go zablokowal z uwagi na nizszy limit i musialem biec do oddzialu zwiekszyc limit)

gdyby istaniala mozliwosc zmiany limitu przez internet, bez odwiedziana oddzialu to wyobrazam sobie ze umowa dostarczana bylaby do klienta przez kuriera, ewentualnie poczta, co sie wiaze z kosztami dla banku. mozna by zrobic taki bajer ze umowa czeka sobie na nas w wybranym oddziale...ale w takim razie pomysl wydaje sie bezcelowy, bo tak czy tak musimy odwiedzic oddzial i zmiany zaszlyby dopiero po wizycie w banku, wiec wyszloby na to samo, co jest teraz:)


Łukasz
lukasz
30.03.2009

Denerwujące to jest faktycznie, tym bardziej, że ja tego limitu nie pamiętam a w konto24.pl to w ogóle nie wiem jaki ustawiają bo na umowach tego nie widziałem. Z drugiej jednak strony myślę, że to jest przecież element zabezpieczenia. Trochę bez sensu jest ustawienie małego limitu, który ktoś logując się do naszej strony jest w stanie zmienić. Niby musi mieć komórkę, hasło, pin, ale właśnie ten limit jest ostatnią linią zabezpieczeń. W innym wypadku 120 000 zł może nam ulecieć w dzień. Załóżmy że mi się to przydarzy a miałem limit 100zł. Ktoś mi obrabował dom i siłą wyciągnął ode mnie hasło do banku. Czyja jest wina moja czy banku? Przecież ja chciałem 100zł limitu...
Kontrowersyjny pomysł raczej.


jlmrafael
jlmrafael
27.04.2009

Jak zwykle prawda leży gdzieś pośrodku. Mnie osobiście strasznie zdenerwowało, że nie mogę zwiększyć limitu w inny sposób niż poprzez bank, jak do tej pory miałem taką sytuacje dwukrotnie. Taka opcja powinna być dostępna. Argumenty w stylu że jeżeli ktoś straci NIK,PIN i komórkę są praktycznie niedorzeczne oznacza to że osoba ta jest... i powinni go okraść dla idei. Wielkość limitu i tak przeważnie określa się w stosunku do zarobków czy też zgromadzonych środków, wiec podawanie przykładu jako limitu 120tyś jest bzdurą, jeśli ktoś ma taki limit to znaczy że na koncie ma z 1mln i strata takiej kasy i tak nie będzie dotkliwa. Rozwiązanie - opcja taka powinna być dostępna, ale uaktywniana tylko poprzez osobiste wyrażenie zgody w placówce banku, wówczas będzie wilk syty i owca cała, Ci co nie chcą, nie potrzebują, boją się nie będą mieli, a kto zechce proszę bardzo.


rudasia
rudasia
26.10.2009

Uważam że to bardzo dobry pomysł, bym sama mogła regulować limit, mam tylko nadzieję, że nie będzie on płatny


brutus441
brutus441
27.10.2009

jestem za tym bo nie często płaci się jakies opłaty przelewem 4 cyfrowym więc może zrobić limity do 3 cyfr lub do 4 cyfr ustawione bankowo a w tych ramach można samemu zminiać i już


theadam
theadam
27.10.2009

@kata
Jezeli limit przelewow z wysoka autoryzacja (token / smskod) mozna by zmienic w internecie smskodem / tokenem to jaki sens mialby taki limit? Ustawienie niskiego limitu i zwiekszenie go smskodem / tokenem w zaden sposob nie jest bezpieczniejsze - jezeli ktos zdobedzie sposob na wykonaniae przelewu z wysoka autoryzacja (ukradziony token / telefon) to rownie dobrze moglby zmienic limit. Dlatego limit mozna zmienic w oddziale. Jezeli ktos nie lubi limitow moze sobie ustawic limit b. wysoki. Limit transakcji zmienialny w serwisie internetowym to fikcja a nie limit.


Dombel
Dombel
02.11.2009

I takim sposobem przy niskim limicie phisherzy (w końcu znajdą sposób na BZWBK, choć jestem pełen podziwu, że dotąd im się to nie udało), będą mogli go sobie podnieść by wyczyścić pomysłodawcy konto...


Jan
jokerjahu
10.11.2009

ja uważam, że każdy powinien osobiście rozwiazać ten problem z bankiem. Jeśli ktoś nigdy nie zgubi telefonu i nie udostępni danych to niech rzeczywiscie będzie to zniesione, ale trzeba pamiętać, ze takie kradzieże będą się pojawiały! ani za ani przeciw.


theadam
theadam
20.11.2009

@jokerjahu
Gdyby wprowadzic mozliwosc zmiany limitow w serwisie, to:

- jezeli ktos zgubi telefon / token to limit go przed niczym nie zabezpieczy (majac telefon do potwierdzenia przelewu mozna tez wczesniej zmienic limit)
- jezeli jak piszesz "ktoś nigdy nie zgubi telefonu" to limit nie jest mu potrzebny, bo przelew ma zabezpieczony takim samym narzedziem jak zmiane limitu

Jednym slowem zmiana limitu tokenem / smskodem sprowadza sie do braku limitow. Mozna wiec ustawic maksymalny limit w oddziale i tyle.


agulka
agulka
30.11.2009

Uważam, że powinna być możliwość zmiany limitu dla transakcji w usługach elektronicznych przez telefon podczas rozmowy z doradcą w Centrum Komunikacji z uwagi na to, iż klient nie zawsze ma możliwość podejścia czy podjechania do najbliższego oddziału. Zdarza się, że do najbliższego oddziału ma kilkadziesiąt kilometrów, bądź też przebywa akurat za granicą. Często klienci mają do zapłacenia ważne rachunki, np.: za prąd, gaz, spłatę kredytu, itp. i nie mają takiej możliwości. Skoro dzwoniąc do Doradców w Centrum Komunikacji można dokonać odblokowania usług, czy ich zablokowania, to wydaje mi się, że zmiana limitu do transakcji na telefon nie powinna być problemem, tym bardziej, że klient identyfikuje się między innymi hasłem dodatkowym, które zna tylko on.


zegotar
zegotar
12.01.2010

Jak najbardziej za! Do najbliższej placówki BZWBK mam w tej chwili ok. 100 km. Nigdy mi to nie przeszkadzało (w odziale byłem jakieś 5 razy, a klientem jestem od ponad 4 lat) - aż jakiś czas temu chciałem zrobić przelew nieco większy niż zwykle, okazało się, ze mam ustawiony taki a nie inny limit przelewów, i że żeby to zmienić muszę się udać do oddziału... myślałem, że wyjdę z siebie...


admin2009
admin2009
18.03.2010

możliwość zmiany być powina zeby te limity samemu ustawiać


macbel
macbel
22.01.2012

I gdzie to w takim razie można zrobić?


admin2
admin2
23.01.2012

@macbel w serwisie transakcyjnym należy kliknąć na "Mój profil", a następnie na "Limity i liczniki".

Limit może zmienić osoba, która ma token lub smsKod i podpisaną najnowszą umowę o świadczeniu usług bankowości elektronicznej BZWBK24. Więcej o nowej umowie można dowiedzieć się pod numerem infolinii 1 9999 lub w Oddziale BZ WBK.

Limity2


Krzysztof
kermu
11.03.2012

Szkoda tylko że nie dotyczy to kont firmowych .... Przedsiębiorcy wszakże mają dużo wolnego czasu i mogą sobie pozwolić na częste wizyty w oddziale.

Pozdrawiam
Krzysztof