W górnym menu mogłaby być zakładka "wiadomości", bank umieszaczałby nowiści, zmiany np. w opłatach, prowizjach, oprocentowaniu itp. Klient dowiadywałby się poprzez umieszczanie komunikatu "masz nową wiadomość", "masz nieprzeczytane 2 wiadomości" itp. Bank nie musiałby wysyłać takich informacji listownie - oszczędność ogromna.
Aneta
Aneta 16.09.2009

Status

wdrożony 15.04.2011

Wdrożona poczta w BZWBK24 umożliwia przesyłanie przez bank różnych informacji do klientów (01.03.2010)

Komentarze

Paweł Nyczaj
nyczaj100
22.09.2009

Oszczędność i ekologia w jednym. Do zielonych barw BZ WBK ekologia pasowałaby wręcz idealnie!


Krzysztof305
Krzysztof305
19.02.2010

Mysle ze to jest bardzo dobre rozwiązanie,fajny pomysł.