Reklamacje Internetowe - opcja odpowiedzi Banku na e-mail.

37
-
+
  • 37
Oszczędzając swój czas, i pracowników Banku, w ostatnich dwóch miesiącach złożyłem trzy reklamacje przez internet, bez wizyty w oddziale. Na wszystkie otrzymałem odpowiedzi listem poleconym. Reklamacje zostały rozpatrzone rzetelnie, i tu nie mam żadnych uwag, a nawet plus dla Banku. Jednej rzeczy nie potrafię jednak uzyskać, żeby odpowiedź przyszła na e-mail zamiast listem papierowym.
Proponuję na stronie reklamacyjnej :
http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/kontakt.html
tam gdzie mamy "zadaj pytanie", "wybierz temat", "Reklamacje" - wprowadzić opcję: "proszę o odpowiedź na e-mail".
Pozwoli to oszczędzić Bankowi kosztów wysyłki pocztowej oraz irytacji klientów szczególnie wrażliwych na punkcie nieekologicznego marnotrawstwa papieru. Chyba nie ma przecież przepisu, który nakazuje Bankowi odpowiadać na reklamację poleconym listem pocztowym, jeżeli klientowi wystarcza i życzy sobie tylko e-mail. Poza tym jeśli się zdarzy, że nie ma nas w domu, to trzeba biegać z awizem na pocztę, co niestety mnie się przydarzyło.
Pozdrawiam, Zbyszek
Zbigniew
zbyszko64 19.08.2010

Komentarze

Magda
magda30
23.08.2010

Odnośnie surowców wtórnych, to jest już kilka pomysłów w BP. Najwyraźniej BZWBK ma z tym problem.