Docelowo wszyscy klienci będą korzystali z hasła maskowalnego. Nowi klienci mają uruchamiany ten sposób logowania automatycznie. Mimo coraz większej grupy klientów, korzystających z tego trybu na stronach logowania pojawia się komunikat po 3 nieprawidłowych próbach logowania, iż usługa jest zablokowana - co jest niezgodne z prawdą gdyż 5-krotne wpisanie nieprawidłowego hasła maskowalnego powoduje tymczasową blokadę bezpieczeństwa. Proponuję aby zawsze po 3 nieudanych próbach pojawiał się komunikat z WYRÓŻNIONYMI 4 najważniejszymi informacjami:
1) Jeżeli korzystasz z PINu tradycyjnego po 3 nieprawidłowych próbach usługa zostanie zablokowana
2) Jeżeli korzystasz z PINu maskowalnego masz jeszcze 2 próby logowania
3) jeżeli usługa jest zablokowana możesz ją odblokować tel na infolinii przez 24h, natomiast pamiętaj, że odblokowanie umożliwia tylko kolejne 3/5 prób logowania, PIN się nie zmienia !!!!!!!!!
4) jeżeli nie pamiętasz hasła zapraszamy do oddziału po bezpłatny, nowy PIN do usługi.

Drobna modyfikacja komunikatu a mnóstwo korzyści. Klient będzie w pełni poinformowany !!!!!!. Na chwilę obecną nagminnie zdarza się, iż klient po 2 próbach dzwoni zdezorientowany. Boi się wprowadzić hasło, wykonać jakikolwiek "ruch", ponieważ nie posiadają informacji jakie są możliwe rozwiązania.
Martins85
Martins85 04.03.2010

Status

wdrożony 15.04.2011

Komunikat o ilości nieudanych prób logowania dla hasła maskowanego został poprawiony.

Komentarze

Pusto! Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje ten pomysł.