Ostatnio komentowane pomysły

Krzysztof
gbr
20.07.2017

@blesio, 1) Jakie informacje chcesz zobaczyć w treści powiadomienia, wszystkie czy tylko wybrane? 2) Chodzi, o pokazywanie powiadomienia na ekranie blokady ekranu oraz pokazywanie/ukrywanie treści na ekranie blokady?

Krzysztof
gbr
19.07.2017

@mcumberpl, ustawienie godzin działa dla wszystkich sposób dostarczania powiadomień, także dla PUSH, mimo, że nie widać tego jeszcze na ekranie. Zgłoś pomysł na rozdzielenie zakresu godzin wg sposób dostarczania i rodzajów powiadomień.

MAREK
mcumberpl
19.07.2017

@gbr To ustawienie jest dla SMS. Odnosi się również do powiadomień PUSH?
Sęk w tym, że wyłączenie jest dla wszystkich, a ja proponowałbym aby można było dokładnie takie ustawienie parametryzować dla poszczególnych rodzajów zestawień. Np. transakcja kartą : 24 h/dobę, Zestawienie dla karty kredytowej: od 8 do 20 itd. Nie chce rezygnować całkowicie szczególnie z wszystkich powiadomień, szczególnie tych dotyczących transakcji.

Krzysztof
gbr
19.07.2017

@mcumberpl, próbowałeś zmienić godziny dostarczania? Ustawienia -> Alerty24 -> Sposób dostarczania ?

MAREK
mcumberpl
19.07.2017

Nocne powiadomienia... informacja o wygenerowanym zestawieniu do karty kredytowej? Fajnie, że jest, ale wprowadziłbym ustawienie czasowej dla poszczególnych powiadomień tak aby takie rozsyłane było do klientów np. o godzinie ósmej czy dziewiątej rano.

Tadeusz
Prozrepina
19.07.2017

Poprawione.
Śmiało można uznać Pomysł za WDROŻONY ;)

Paweł
reklamowka
18.07.2017

@gbr @mcumberpl wydaję mi się, że problem w szybkości powiadomień związany jest z momentem autoryzacji transakcji; powiadomienie push przychodzi w bardzo zbliżonym momencie jak powiadomienie mailem więc im szybciej będzie transakcja autoryzowana tym szybciej dotrze powiadomienie, już jakiekolwiek; podobnie z zakupem internetowym; klik i zapłacone, ok ale sama autoryzacja widoczna jest kilka-kilkadziesiąt sekund później...

Krzysztof
gbr
18.07.2017

Dziękujemy za sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę przy kolejnych pracach nad powiadomieniami.

Krzysztof
gbr
18.07.2017

@mcumberpl, @reklamowka: wielki dzięki za swoisty "dzienniczek" obrazujący wasze doświadczenia. Pracujemy nad ulepszeniem powiadomień i czekamy na kolejne ciekawe przykłady na temat powiadomień.

MAREK
mcumberpl
13.07.2017

Wątpię aby którykolwiek bank wdrożył takie rozwiązanie. Szczególnie, że raporty kosztują. Chyba, że z opcją opłaty za pobrany raport. Wtedy miałoby to jakiś sens i ograniczyło ciągłe klilkanie "pobierz".